Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2007 21:33 - Where Soul Meets Body. . .
Автор: bronze Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1202 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 09.09.2007 21:36


Спомням си как преди година седяхме на кафе с най-близките ми приятелки и обсъждахме (малко в стил "Сексът и градът") мъжът, която всяка от нас иска до себе си. Така нареченият "Prince Charming", рицарят на белия кон и както там още му се вика. И всяка от нас имаше своите претенции, своите критерии. И то безумно много. Сега се сещам само някои от тях "да е висок, да има хубава коса, да е с бели зъби и чаровна усмивка, да се държи внимателно, да е джентълмен, да ми прави подаръци" и т.н. И някой, който не отговаря на повечето от посочените характеристики, заслужава малко внимание, или по скоро никакво :-) 

Явно за последната година съм се променила доста. А това, мисля си е за хубаво. Все пак без промяна, няма развитие, както ни научиха в университета. Но в момента критериите ми за т.нар Prince Charming имат малко общо с горе изброените. Сега това, което най-много искам от човека до мен е да ме разбира. Без значение дали е зеленоок, или плешив, искам да умее с поглед да усеща кога съм нещастна и кога всичко е наред. И когато нещата са наопъки, да намери начин да ми помогне, да може с думите си да ме стопли, да ме накара да усетя, че не съм сама. Да знае верния начин да изрази чувствата си - да не е натрапчив и досаден, но все пак да ми покаже че мисли за мен, че ме обича. Да има доверие в мен, както и да не ми дава поводи да се съмнявам в него. Да знае как отново да запали искрата помежду ни, да поддържа тръпката все така силна, да ме оставя, чакаща с нетърпение следващата ни среща, да ме изненадва. 

Не звучи лесно. Но пък си мисля, че тези неща, за разлика от привлекателната външност, която в голяма степен не зависи от нас, са постижими с известни усилия и старание. И много желание, разбира се.  До всички тези изводи достигнах, след като попаднах на човек, който е висок, с хубава къдрава коса, но по никакъв начин не забелязва емоциите ми и не долавя какво се случва в мислите ми. А може би най-лошото, не дава никакъв израз на чувствата си. Мдам, знам, внимавай какво си пожелаваш, нали? Ами, в момента се надявам, че Той също може да се променя. Силно се надявам. . .





Тагове:   Soul,   meets,


Гласувай:
0



1. cookies - Не вярвам много в тези неща за рицаря на белия кон...
10.09.2007 13:50
Моята теория е по-скоро, че в конкретните моменти в живота си ние търсим различни неща в човекът до нас и ако той не ни ги предлага просто търсим друг човек. Романтичната представа за онзи с белия кон отдавна се е изпарила за мен, просто не търся човек по списък от качества и недостатъци. Защото представи си, че срещнеш някого и с влюбиш. Възможно ли е той да отговаря на абсолютно всички неща, които ти си заложила в идеала си? Идеални хора няма и с оглед на това не можем да искаме от никого да е идеален.
Иначе представите се менят определено. Не мога да си се преставя днес с човек, с които съм била преди 3-4 години. Дори не знам как съм се задържала толкова при този човек.
цитирай
2. innersmile - soulmates never die..
11.09.2007 00:46
дано той се промени и те усеща повече...сякаш с времето изискванията намаляват..просто искаш разбиране...желая ти го!:)
цитирай
3. bronze - Благодаря :-)
11.09.2007 15:11
cookies, innersmile, благодаря ви за коментарите. Да, така е, с времето изискванията определено се променят и намаляват. В момента ми е трудно да реша кое е за предпочитане - някой, който обичам истински (без да знам какви точно са неговите чувства към мен) или някой, който умее да изразява чувствата си, държи се прекрасно и е винаги насреща, но въпреки това не мога да обичам толкова силно . . .
цитирай
4. amazing - Познато на всички ни. . . като малки ...
18.09.2007 22:36
Познато на всички ни... като малки мечтаем за красив, чаровен и секси мъж а после... после нравите се изменят, ценностната система също, а с нея и критериите и какво се оказва! Че човекът който беше със сини очи и хубава прическа и когато плача няма да забележи... та за какво ми е тогава? Сигурно да ме краси като придружтел, хах... За съжаление все още има хора, които мислят по този наивен начин, НО това ще е докато срещнат онзи мъж, който само с докосване може да стопли душата им, па макар и не озни хубавец, за който са си мечтаели:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bronze
Категория: Лични дневници
Прочетен: 43251
Постинги: 16
Коментари: 31
Гласове: 441
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930