Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2007 23:13 - Изчезне ли искрата . . .
Автор: bronze Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1306 Коментари: 2 Гласове:
0



Напоследък усещам как в отношенията с любимия ми човек започва да се губи искрата. Уж всичко е наред, не сме се карали за нищо, разбираме се. А аз усещам как между нас сякаш има пропаст и тя става по-голяма с всеки изминал ден. 

Знам, че няма как нещата да са като в самото начало, когато прекарвахме цялото си време заедно, на телефона или в чата. С времето свикнахме един с друг. Това, мисля си, е нормално. Само че, продължавам да си мисля, с времето трябва да ставаме по-близки, Да, ама явно това само в мойта глава го има. В момента го усещам отчужден, далечен, без чувства. Сякаш не е същият човек, с който можех да споделя всичко. 

Случват ми се неща, които няма с кой да обсъдя. А навярно и той се справя с проблемите си сам. А аз не мога да се начудя, защо изведнъж се промени толкова. Сякаш вече не ме иска, така както преди. И в същото време продължава да се държи мило с мен. А аз продължавам да се питам дали все още усеща тръпката. И не знам как да разбера. Разговорите на тази тема не се получават, не водят до никъде. А може би и аз не намирам верните думи. Не знам, но се надявам скоро нещата да се променят, защото така определно ми е трудно и не мисля, че ще мога да се справям още дълго . . .

Поздрав за всички с тази песен :-)




Гласувай:
0



1. imobilare - Ако...
24.09.2007 00:33
Ако е изгубил интерес обаче е по мил и грижовен ... е подозрително. Нали се сещаш че когато сгафи човек му става гузно и започва да се опитва да притъпи чувството на вина по негов си начин (това само ако мислиш че може да ти изневерява).

След второ прочитане на пости ми се струва,че трябва да обмислиш малко нещата. Намери логика и смисъл. Ти казваш
"В момента го усещам отчужден, далечен, без чувства."
Може би той не се е променил , а ти си променила начина по който гледаш на него?

Не знам какво е положенито за това няма да коментирам повече защото няма да направя нищо повече от колкото да дрънкам.

Успех и помисли малко пак нещата. Дано ги разбереш от къде , как и защо стават така.

Пудела.
цитирай
2. bronze - Благодаря ти, gabi! Много по-добре ...
24.09.2007 21:14
Благодаря ти, gabi! Много по-добре е да знам, че това не се случва само на мен :-) Пожелавам ти да намерите начин и да се справите с празнотата. Успех и много усмивки :)

imobilare, благодаря за коментара. Знам, че няма как да съм сигурна, но смятам, че Той не ми изневерява. Не ми е давал поводи да се съмнявам в него и до колкото го познавам, не мисля, че е такъв човек. Пък и дори искрата вече да не е същата, доверието в отношенията ни не е изчезнало. А това според мен е от голямо значение.

А за това дали съм се променила аз. . . ами да, без съмнение е така. За да има развитие в отношенията ни, промяната е неизбежна. Това, което ме притеснява обаче е, че вместо да се сближаваме и да заздравяваме връзката си, ние се отдалечаваме един от друг.

Поздрави и приятна вечер :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bronze
Категория: Лични дневници
Прочетен: 43231
Постинги: 16
Коментари: 31
Гласове: 441
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930